piątek, 28 października 2016

ZACZYNAM...

(oni chyba nie są tak optymistycznie nastawieni)


Ludziska!
Ważna wiadomość. No tak, wiem, że nie dodałam rozdziału, hehh, to chyba taka codzienność, że nie wyrabiam w ciągu dwóch tygodni. Ale ja dzisiaj nie o tym... Chcę Was poinformować, że działalność tego bloga zostaje zawieszona do 20 listopada 2016 r. Czemu? Odpowiedź jest prosta.
Otóż postanowiłam wziąć udział w konkursie mojej szkolnej biblioteki na najlepsze opowiadanie! Jestem tym niezmiernie podekscytowana, chcę napisać tę pracę jak najlepiej, dlatego zawieszam wszystko, żeby się nie rozpraszać. Mam nadzieję, że poczekacie.
Mogę Wam obiecać, że 20.11. wrócę do was z rozdziałami na tego bloga, z dwoma lub trzema OS'ami i z niespodzianką.
Tak więc to wszystko, co chciałam Wam przekazać. Trzymajcie się ciepło w czasie tych dość krótkich świąt :D :*

Prace, po wynikach konkursu, zamieszczę na tym blogu. Do 20 #DragonsRiders :*
Dziękuję za ponad 41 tys. wyświetleń. Nie sądziałam, że kiedyś coś takiego osiągnę. KOCHAM WAS <3 

~ SuperHero *.*

P.S. Jeśli będzie chcieli, jutro opublikuję zapowiedź rozdziału 54 :D

10 komentarzy:

  1. Ja z cierpliwością poczekam na dalsze rozdziały °°° Akurat 20 listopada mam urodziny ^^ Będę czekać <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat 20 to niedziela. Poczekam 😊 Życzę Ci,żebyś wygrała ten konkurs 😘 I powróciła do nas jako zwyciężczyni ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat 20 to niedziela. Poczekam 😊 Życzę Ci,żebyś wygrała ten konkurs 😘 I powróciła do nas jako zwyciężczyni ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój tata ma 20 urodziny 😂😂😂
    Kochana, będę trzymać kciuki z całych sił, wierzę, że będzie podium ! ❤
    Dla mnie jesteś mistrzynią! 😚

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo fajnie 😀 Rozumiem że chcesz jak najlepiej napisać to opowiadanie na konkurs ;) nic się przecież nie stało
    Dlatego życzę ci abyś zajęła jak najlepsze miejsce w tym konkursie ❤
    Jak dla mnie już wygralas ☺ piszesz genialnie więc pewnie wszyscy będą ci zazdrości 😃
    Nie mogę się doczekać już tego 20 ☺😂
    Czekam z niecierpliwością na twój powrót i na niespodziankę
    Ciekawa jestem co to bedzie?😆
    Pewnie będę się zastanawiała nad tym długo ;)
    Nie mogę doczekać się kolejnego
    Pozdrawiam, życzę dużo weny- na opowiadanie jak i na bloga 😘 oraz powodzenia* 1000000000
    Trzymaj się ! Ja wiem że dasz radę 💖

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam za ciebie kciuki! Wygrasz to mała! 😎😘 i czekam do 20 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj 20 listopada! Jupi ja jej! Po południu wejdę sprawdzić, czy rozdział jest 😚

    OdpowiedzUsuń
  8. Co godzinę wchodzę i patrzę i patrzę.
    Patrząca, zalogowana z konta Google Astrichura&Szczerkawka ❤

    OdpowiedzUsuń