piątek, 7 października 2016

WYJAŚNIENIE



  Nawet nie wiecie jak mi przykro. Zawiodłam Was po raz kolejny. Rozdział miał być dzisiaj - niestety z różnych powodów publikacja zostaje przełożona na sobotę lub niedzielę. Naprawdę mi przykro, po raz kolejny opóźniam dodanie rozdziału. Wiem, że jestem najgorsza, ale musicie mnie jakoś zrozumieć. Nie wyrabiam w swoim życiu, a jak wiecie zawsze pojawi się jakiś zakręt, dlatego proszę Was o jeszcze co najmniej dwa dni, byście poczekali. Wiem, że dacie radę. Jesteście lepsi ode mnie. Jesteście najlepsi <3

Z wyrazami totalnego załamania nad swoją nieudolnością pisania na czas
~ SuperHero *.*

7 komentarzy:

  1. Hej!!!
    Nic się nie stało! Ja z chęcią poczekam na rozdział! Nie powinnam na cb tak naciskać też 😬 Więc... Czekam na rozdział 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!!!
    Nic się nie stało! Ja z chęcią poczekam na rozdział! Nie powinnam na cb tak naciskać też 😬 Więc... Czekam na rozdział 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, dziewczyno ! Przecież nic sie nie stało. Wiadomo jak to jest, szczególnie w roku szkolnym. Też zaniedbałam moich czytelników, więc wiem o co chodzi :')

    Kochana moja! Nie przejmuj się - zrozumiemy :)
    Mocno ściskam ! ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  4. A chodziło o sobotę lub niedzielę, która była już??? Czy chodziło o tą sobotę lub niedzielę, która teraz będzie???

    OdpowiedzUsuń
  5. A chodziło o sobotę lub niedzielę, która była już??? Czy chodziło o tą sobotę lub niedzielę, która teraz będzie???

    OdpowiedzUsuń
  6. Normalmie krew mnie zalewa jak widzę coś takiego. Nie minęło wcale aż tak dużo dni, a czas śpieszy się teraz tak, że rzadko kto potrafi za nim gonić. Nikt nie będzie cię z tego rozliczał - pamiętaj, że to twój blog. Ty decydujesz o tym, kiedy co i jak się pojawi, nie przepraszaj nas za to. A tym bardziej nie myśl o sobie jako o gorszej. Kilkudniowe opóźnienie rozdziału to naprawdę błahostka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem.
    Czekam na następny rozdział. Za jakiś czas wejdę sprawdzić :)
    Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń